.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقیف تریلر حامل ۱۱۸ کیلوگرم تریاک در ساری
فرمانده انتظامی مازندران از توقیف تریلر حامل ۱۱۸ کیلو گرم تریاک در محور ساری - قائم شهر خبر داد.
توقیف تریلر حامل ۱۱۸ کیلوگرم تریاک در ساری

به گزارش شمال نیوز ، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلر حامل تریاک در پوشش حمل بار سنگ و سرامیک ساختمانی در محور ساری – قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی تریلر مورد نظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودرو را در حوالی شهرستان قائم شهر متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، ۱۱۸ کیلوگرم تریاک را که در ظرف‌های پلاستیکی یک و نیم لیتری در کف خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

 

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری دو متهم در این ارتباط خبر داد و گفت: خودرو نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

سردار مفخمی با اشاره به انهدام ۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر در مازندران طی دو هفته گذشته از اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر در این خصوص خبر داد و افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بیش از ۲۶۴ کیلو گرم انواع موادمخدر طی این مدت کشف شد.

 

او از شناسایی و دستگیری ۹۹۰ متهم به موادمخدر اعم از خرده فروشان و معتادان متجاهر در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۵۸ متهم خرده فروش بوده اند و معتادان متجاهر نیز به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام تا پس از گذراندن مدت درمان به آغوش خانواده و جامعه برگردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.